امروز:
پنجشنبه- ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



درباره کمک سفر

کمک سفر وب سایت مرجع خدمات گردشگری، صنعت توریسم، تورهای لحظه آخری، معرفی تورهای داخلی و خارجی، معرفی هتل های داخلی و خارجی، معرفی آژانس های مسافرتی و جاذبه های توریستی و اخبار گردشگری و همچنین اطلاع رسانی در خصوص خدمات اخذ ویزا و وقت مصاحبه سفارت ها است. سایت کمک سفر با بیش از 30000 صفحه مطلب و محتوای جذاب و خواندنی در زمینه گردشگری و جاذبه های توریستی تمام کشورها در نتایج موتورهای جستجو دارای رتبه های بالاست و روزانه در حدود 10 هزار نفر از این سایت بازدید می کنند. این سایت تنها با هدف اطلاع رسانی از وضعیت گردشگری ایران و جهان و ارائه محتوا به مسافران و علاقه مندان به صنعت گردشگری راه اندازی شده است.

 

خدمات اصلی سایت کمک سفر:

مشاهده و دریافت اطلاعات و اخبار گردشگری در سراسر دنیا
اطلاع از خدمات گردشگری و تفریحی آژانس های مسافرتی
پیشنهاد سفرهای داخلی و خارجی
اطلاع از ظرفیت ها و امکانات مراکز گردشگری ایران و جهان
اطلاع از هتل ها و مراکز اقامتی داخلی و خارجی
ثبت و مطالعه سفرنامه های داخلی و خارجی کاربران
کسب اطلاع از انواع سبک های گردشگری و مسایل مربوط به گردشگری
معرفی برترین آژانس های مسافرتی جهت خرید بلیط - تور - هتل و ...
اطلاع از تور ها و همچنین مشاهده اطلاعات آژانس های مسافرتی



سایت کمک سفر تنها جهت ارائه محتوا و اطلاع رسانی در زمینه صنعت گردشگری فعالیت می نماید. کمک سفر بدون وابستگی مادی و معنوی به هیچ سازمان و نهاد و حزب و گروه سیاسی فعالیت خود را بنا نهاده است. هزینه های این سایت از طریق تبلیغات تامین می شود و همواره سعی می کنیم تا مطالب جدید و خواندنی را برای شما به ارمغان بیاوریم.

در این سایت هیچ گونه خدماتی در خصوص فروش تور، رزرو هتل و بلیط پرواز، تعیین وقت سفارت ها، اخذ ویزا و بیمه مسافرتی صورت نمی گیرد و محتوا تنها جهت اطلاع رسانی و آموزش در سایت منتشر گردیده است و تنها آگهی آژانس های مسافرتی و شرکت های گردشگری به صورت بنر، رپرتاژ آگهی و تبلیغات متنی در سایت قرار داده شده است.

بنابراین در صورتی که به هریک از خدمات یاد شده نیاز دارید تنها به منبع آن مراجعه کرده و با شماره تلفن های سایت کمک سفر جهت خرید بلیط پرواز، هتل و خدمات تور و ... تماس نگیرید.