امروز:
پنجشنبه- ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



هتل دایما ریزورت آنتالیا

هتل پنج ستاره دایما ریزورت انتالیا یکی از هتل های مناسب که در ساحل Kiris می باشد و فاصله آن تا ساحل کمتر از ۳۵۰ متر می باشد.هتل دایما با بهترین امکاناتی که برای مهمانان آماده کرده و برای پذیرایی از آنها خدمات می دهد باعث شده مهمانان راضی و برای سفر بعد هم همین هتل را انتخاب کنند.

وجود امکانات تفریحی متفاوت و زیاد و ساختمان هتل که شبیه به یک قایق طراحی شده و چند استخر در هتل دایما ریزورت آنتالیا وجود دارد که برای کودکان هم جداگانه استخر می باشد ,همچنین سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, آسانسور دیگر خدمات هتل ۵ ستاره دایما ریزورت آنتالیا می باشد.

اتاق های هتل دایما ریزورت هم بزرگ و ویژگی خوب آن این می باشد که نمای پنجره رو به دریا می باشد و شما می توانید در بالکن اختصاصی اتاق برای دیدن آن بروید و لذت ببرید.اتاق های هتل به امکانات ۵ ستاره بودن هتل مناسب و مینی بار, تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، جعبه امن ،دستشویی و حمام خصوصی با وان حمام، سشوار ، لوازم آرایش رایگان هم برای مهمانان آماده کرده اند ,تا شما در اتاق احساس کمبودی نداشته باشید.

اگر در روز حوصله بیرون از هتل دایما نمی روید شما به راحتی می توانید در هتل سرگرم بشوید,امکانات تفریحی هتل مانند سرسره آبی برای بزرگسالان و کودکان,سونا، حمام، سالن بدنسازی، امکانات ماساژ و استخر سرپوشیده هم می توان استفاده کرد و آرامش خاص بگیرید.

رستوران هتل هم بصورت ۲۴ ساعته با انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای پذیرایی آماده می باشد و همپچنین کافی شاپ و یک ساندویچ فروشی هم در هتل وجود دارد که شما می توانید از آن استفاده کنید.

کارکنان و خدمه هتل هم بسیار خوش رفتار می باشند و شما می توانید از خدمات عمومی مانند: نرخ ارز، نگهداری چمدان، قالبهای، سالنTV، خدمات نگهداری از کودکان هم استفاده کنید.

 

پذیرش در هتل دایما ریزورت آنتالیا ۲۴ ساعته می باشد.

آدرس هتل دایما ریزورت آنتالیا : Kiriş Mh. Sahil Cd. No:48-50, Kiris, 07980 Kemer

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید