ورود

ثبت نام



افتتاح اولین اقامتگاه بوم‌ گردی شهرستان گرمه

تاریخ خبر: یکشنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۹

اقامتگاه بوم‌گردی هفت آبشار، نخستین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان گرمه در روستای هدف گردشگری دشت، عصر روز شنبه 21 تیرماه 99 با حضور مدیرکل استان، فرماندار گرمه و جمعی از مردم به بهره‌برداری رسید.

شهرستان گرمه در جنوب غربی استان خراسان شمالی قرار گرفته است، از شمال به شهرستان مانه و سملقان، از شمال غرب به استان گلستان، از غرب به استان سمنان، از جنوب و شرق به شهرستان جاجرم محدود می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در آیین افتتاح این اقامتگاه، گفت: طبیعت بکر و روستاهای متنوع از نظر آب ‌و هوا، از جاذبه‌های طبیعت‌گردی در استان است.

وی میزان تسهیلات دریافتی اقامتگاه بوم‌گردی هفت‌آبشار را سه میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این رقم از محل صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است و افتتاح این پروژه برای پنج نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

حبیب یزدان ‌پناه با اشاره به آغاز فعالیت نخستین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان گرمه، اظهار کرد: روستای دشت به دلیل واقع‌شدن در مسیر ورودی استان از اهمیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری به تحقق این مهم کمک می‌کند.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید