امروز:
چهارشنبه- ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



اولین نمایشگاه تخصصی زیور آلات سنتی و دست‌ ساز اصفهان افتتاح شد.

جعفر صالحی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان اصفهان از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی زیورآلات سنتی و دست‌ساز استان اصفهان خبر داد.

وی با اعلام این مطلب گفت: نمایشگاه زیورآلات سنتی و دست ساز از جمله برنامه های این معاونت است که پس از برنامه ریزی های انجام شده، اعلام فراخوان، پذیرش و داوری آثار با هدف نمایش توانمندی‌های زیورآلات سنتی و دست ساز استان با همکاری مدیریت موزه هنرهای تزیینی و بخش خصوصی برای اولین بار برگزار می شود.

جعفر صالحی تصریح کرد: این نمایشگاه در محدوده جغرافیایی استان بوده و مقدمه ای است جهت برگزاری نمایشگاه ملی زیورآلات سنتی که در آینده نزدیک به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه به‌طور کلی از چهار بخش تشکیل شده، که در بخش اول آثاری از مستعدهای این رشته، بخش دوم طراحی های مربوط در حوزه زیورآلات، بخش سوم آثار فاخر هنرمندان این رشته و در بخش چهارم بسته بندی های زیورآلات را شاهد هستیم.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: در حاشیه این نمایشگاه کارگاههای تولید و ساخت زیورآلات سنتی نیز به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر علاقمندان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه برپا شده است.

صالحی در خاتمه تصریح کرد: در این نمایشگاه تعداد 415 اثر از 84 هنرمند استان به نمایش درآمده و تا  22 دی ماه در محل موزه هنرهای تزیینی میزبان علاقه‌مندان صنایع دستی و هنرهای سنتی است.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید