ورود

ثبت نام



با تورهای غیرمجاز در قم برخورد میشود.

تاریخ خبر: دوشنبه - ۱۶ تیر ۱۳۹۹

علیرضا مرادی، معاون گردشگری استان قم امروز دوشنبه 16 تیرماه 99 در جلسه هماهنگی با موضوع تورهای غیرمجاز که با حضور سیدمحسن قریشی‌زاده رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی قم و سیدحسین موسوی اصل رئیس انجمن راهنمایان گردشگری قم تشکیل شد، از برخورد با تورهای غیرمجاز در این استان خبر داد.

وی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دفاتر خدمات مسافرتی تحت نظارت اداره‌کل و تعطیلی فعالیت راهنمایان رسمی گردشگری، شاهد برگزاری تورهای غیرمجاز بودیم که طبق قانون و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

معاون گردشگری استان قم افزود: اکنون که دفاتر خدمات مسافرتی بعد از مدت‌ها تعطیلی، فعالیت خود را از نو آغاز کرده‌اند، اجازه نخواهیم داد که افراد سودجو بدون اخذ مجوزات قانونی، به برگزاری تور اقدام کنند.

مرادی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که به طور جدی از سفر با تورهای غیرمجاز خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، مراتب را به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اطلاع دهند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با انتشار ویروس کرونا تمامی دفاتر خدمات مسافرتی در قم تعطیل و حدود 70 میلیارد ریال دچار خسارت شده‌اند، همچنین راهنمایان گردشگری قم در این ایام فعالیتی نداشتند و حدود 14 میلیارد ریال متضرر شده‌اند.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید