ورود

ثبت نام



برگزاری آیین‌های ثبت ملی شده کرمانشاه در نوروز

تاریخ امروز: پنجشنبه 17/بهمن/98

امید قادری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: در نوروز امسال اجرای آئین‌های ثبت ملی شده استان برای گردشگران را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی در نشست هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی کرمانشاه، بر لزوم آمادگی کامل حوزه گردشگری استان برای نوروز امسال تاکید کرد و افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، امسال در بسته فرهنگی نوروز روی اجرای برخی از برنامه‌های آئینی به عنوان میراث‌های ثبت ملی شده استان‌ تاکید داریم.

‌در این نشست شرایط برپایی نوروزگاه ها، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات، تبلیغات گردشگری، تامین امنیت گردشگران و استقرار راهنمایان و... مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه ‌افزود: برای استقبال از مهمان های نوروزی و رفاه حال گردشگران از همه ظرفیت‌های اجرایی استان کمک خواهیم گرفت.

امید قادری همچنین بر لزوم استفاده از راهنمایان گردشگری دارای کارت در اماکن گردشگری و تاریخی در ایام نوروز و ساماندهی کیوسک‌های اطلاع رسانی ورودی شهرها تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به میزبانی رویداد بین‌المللی گردشگری روستایی و اکوتوریسم ۲۰۲۰ در استان کرمانشاه گفت: استفاده از ظرفیت حضور میلیونی گردشگران نوروزی در استان بهترین زمان برای معرفی این رویداد مهم و شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان است.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید