امروز:
پنجشنبه- ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



برگزاری جلسه برنامه‌ریزی ویژه گردشگران خارجی در سنندج

تاریخ خبر: 6/اسفند/98

روز یکشنبه 4 اسفند 98، جلسه برنامه‌ریزی ویژه گردشگران خارجی در سطح شهرستان سنندج با حضور سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان و نمایندگانی از ادارات کل امور اتباع و مهاجران خارجی، اماکن انتظامی و تعزیرات حکومتی برگزار شد.

خداداد مولودی، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج گفت: علاوه بر نمایندگان ادارات، روسای تشکل‌های جامعه هتل داران، انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، جامعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان و انجمن‌های راهنمایان گردشگری به ‌منظور همفکری و برنامه‌ریزی برای گردشگران خارجی در این جلسه حضور داشتند.

وی تصریح کرد: طی این جلسه بر لزوم ارائه خدمات مناسب به گردشگران خارجی تأکید و مقرر شد با واحدهای غیرمجاز اقامتی، پذیرایی و متخلف طبق مقررات برخورد و نسبت به  جمع‌آوری آن‌ها اقدام شود.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج افزود: در این جلسه مقرر شد اکیپ‌های نظارت مشترک به ‌منظور بررسی وضعیت خدمات‌دهی به گردشگران خارجی در مراکز اقامتی، پذیرایی و سایر مراکز خدمات‌رسان تشکیل شود.

مولودی ضمن اعلام آمادگی کلیه مراکز اقامتی و پذیرایی این شهرستان برای پذیرایی و استقبال از گردشگران داخلی و خارجی در ایام نوروز 99 خاطرنشان کرد: استقبال گردشگران خارجی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان روند رو به رشدی داشته و کلیه تأسیسات گردشگری و واحدهای خدماتی موظف هستند در حفظ و تداوم این روند رو به رشد تلاش کنند.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید