ورود

ثبت نام



بهره‌برداری از مجتمع گردشگری ساحلی شغاب در بوشهر

تاریخ خبر: یکشنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۹

سکینه سالاری، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری بوشهر روز شنبه 21 تیر 99 ضمن اعلام خبر بهره‌برداری از یک مجتمع گردشگری ساحلی در بوشهر گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی مجتمع گردشگری ساحلی و دریایی پارک شغاب، امیدواریم این پروژه در هفته گردشگری به بهره‌برداری برسد.

او رو گذشته از مجتمع گردشگری ساحلی و دریایی پارک شغاب بازدید کرد و در جریان پیشرفت و ساخت این پروژه قرار گرفت.

سکینه سالاری افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه در مجموع 110 میلیارد ریال است که 50 میلیارد ریال از این اعتبار از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی تأمین شده و بخشی از آن در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفته است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری بوشهر در حاشیه این بازدید بیان کرد: این پروژه در محله شغاب بندر بوشهر قرار دارد، با توجه به روند ساخت و پیشرفت کار، پیش‌بینی ما این است که در هفته گردشگری سال جاری این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: مساحت پروژه 20 هزار متر است و با داشتن 24 اتاق و 72 تخت اقامتی، یکی از پروژه‌های با کیفیت حوزه گردشگری در مرکز استان است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری بوشهر نزدیکی این مجتمع گردشگری به دریا و ساحل را ارزشمند دانست و گفت: با راه‌اندازی این مجتمع، به رونق اشتغال کمک می‌شود، در همین راستا به‌‌طور مستقیم برای 35 نفر شغل ایجاد می‌شود.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید