امروز:
سه شنبه- ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



راه‌اندازی خیابان غذا در بجنورد نوروز 99

تاریخ خبر: سه شنبه 29/بهمن/98

حبیب یزدان‌پناه، مدیرکل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی ضمن اعلام خبر راه‌اندازی خیابان غذا در بجنورد در نوروز 99، گفت: امسال نیز برای دومین بار و با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و جلب مشارکت بخش خصوصی و جذب گردشگر در ایام نوروز 99، خیابان غذا در بجنورد راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، خیابان غذا در نوروز پیش ‌رو برای دومین بار در محل پیاده راه مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم بجنورد برپا می‌شود.

یزدان‌پناه افزود: این طرح با هدف ایجاد پویایی در مجموعه مفخم و نشاط اجتماعی اجرا می‌شود و با ارائه غذاهای سنتی و برنامه‌های جانبی ازجمله نوروزگاه و... سعی در جذب گردشگر در ایام نوروز و معرفی فرهنگ و آداب‌ورسوم مردم استان داریم.

مدیرکل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با بیان اینکه نوروز 98 که برای نخستین بار خیابان غذا در بجنورد راه‌اندازی شد، تصریح کرد: از این طرح تجربه خوبی به دست آمد تا برای نوروز 99 نیز اجرایی شود چرا که استقبال مردم و علاقه‌مندان بی‌نظیر بود و سبب افزایش بازدیدها از مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم شد.

وی با اشاره به انتشار فراخوان راه‌اندازی خیابان غذا در بجنورد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و فعالان بخش خصوصی می‌توانند به ‌منظور مشارکت در این طرح و در اختیار گرفتن غرفه، آمادگی خود را به معاونت میراث ‌فرهنگی استان اعلام کنند.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید