ورود

ثبت نام



سرمایه‌گذاری 1500 میلیارد تومان در گردشگری استان قم

تاریخ خبر: یکشنبه 20/بهمن/98

دکتر علی اصغر مونسان، وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 1500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری قم در حال انجام است که باید به رونق گرفتن گردشگری ترکیبی منجر شود.

وی عصر شنبه مورخ 19 بهمن 98 در حاشیه افتتاح طرح های گردشگری قم به مناسبت دهه فجر در جمع خبرنگاران، بیان کرد: حضور گردشگر بیشتر در این استان موجب رونق، نشاط و درآمد بیشتر خواهد شد.

وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: سرمایه گذاران گردشگری علاوه بر استفاده از منابع دولتی باید آورده های خود را به موقع برای پیشبرد پروژه ها هزینه کنند.

دکتر علی اصغر مونسان خاطرنشان کرد: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمادگی دارد از محل صندوق توسعه ملی برای حل مشکل واحدهای راکد گردشگری قم تسهیلات ارائه دهد.

مونسان ابراز کرد: دولت از طریق صندوق توسعه ملی 75% از تسهیلات بهره برداری و افتتاح طرح های گردشگری و اقامتی را تقبل می کند.

وی افزود: با طولانی تر شدن بهره برداری از پروژه های اقامتی هزینه های تمام شده آنها افزایش می یابد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: با افتتاح طرح های گردشگری قم وضعیت تخت های رفاهی این استان نسبت به گذشته مطلوب تر شده است.

مونسان اظهار کرد: تنوع طرح‌های افتتاح شده قم قابل قبول بود و در هر 3 بخش گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی طرح های اشتغال زای امیدوار کننده ای در این استان به بهره برداری رسید.

وی در ادامه افزود: با بهره‌برداری از طرح های متنوع گردشگری قم ظرفیت این استان در جذب گردشگران داخلی و خارجی بهبود خواهد یافت. همچنین ۲۰ پروژه گردشگری قم با اشتغال زایی ۴۸۱ تن و اعتبار بالغ بر 2041 میلیارد ریال روز شنبه با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و استاندار قم افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید