ورود

ثبت نام



۷۰ رتبه برتر مسابقات فرهنگی هنری کشوری در خوزستان

کورش مودت، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش‌آموزان خوزستانی در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی سراسر کشور ۷۰ رتبه برتر به دست آوردند.

وی افزود: این مسابقات در سال تحصیلی جاری در سه سطح مدرسه، شهرستان و استان برگزار و پس از آن آثار منتخبان استانی به دبیرخانه کشوری این مسابقات ارسال شد.

کورش مودت بیان کرد: دانش آموزان در این مسابقات در بیش از ۶۰ رشته و گرایش متنوع شرکت کردند و در نهایت ۲ هزار و پنج دانش آموز برگزیده دوره متوسطه به مرحله کشوری دعوت شدند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان خوزستانی در رشته های ادبی و پژوهشی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای آوایی، فیلم کوتاه و هنرهای نمایشی در این مسابقات شرکت کردند، ادامه داد: آنان در بخش دختران موفق به کسب ۶۳ رتبه برتر شدند که از این تعداد ۳۵ نفر صاحب رتبه اول، ۳ نفر رتبه دوم، ۱۲ نفر رتبه سوم و ۱۳ نفر نیز رتبه برگزیده را کسب کردند.

مودت خاطرنشان کرد: دانش آموزان پسر شرکت کننده در این مسابقات  نیز ۷ رتبه اول ، یک رتبه دوم، ۲ رتبه سوم و ۲ رتبه برگزیده به دست آوردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: این مسابقات با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه های فرهنگی و هنری برگزار میشود که یکی از مهمترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین است.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید