ورود

ثبت نام



آغاز ساخت مسیر برگشت منطقه نمونه گردشگری فندقلو

تاریخ خبر: سه شنبه 15/بهمن/98

نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی مسیر برگشت منطقه نمونه گردشگری فندقلو در دهه فجر امسال خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل در جلسه بررسی مشکلات مناطق نمونه گردشگری استان که امروز 15 بهمن ماه برگزار گردید، اظهار کرد: مسیر دسترسی به منطقه نمونه گردشگری فندقلو به علت یک طرفه بودن آن در زمان‌های پیک سفر جوابگوی نیاز گردشگران و مسافران نبود.

وی افزود: امسال با تاکید استاندار اردبیل و با همکاری فرمانداری شهرستان نمین و اداره کل منابع طبیعی مسیر برگشت برای این منطقه مورد بررسی قرار گرفت و بعد از بحث‌های کارشناسی و انتخاب مسیر با تامین منابع مالی از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل، احداث این مسیر در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به اینکه بخشی از اعتبار این پروژه از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور تامین خواهد شد، گفت: این مسیر به طول حدود ۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال انجام خواهد گرفت.

نادر فلاحی با اشاره به اینکه آغاز عملیات اجرایی این مسیر در دهه فجر امسال خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی انجام شده این پروژه تا پایان شهریور ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید