ورود

ثبت نام



افتتاح مجموعه آبی هتل 4 ستاره امیران در نیشابور

تاریخ خبر: چهارشنبه 23/بهمن/98

محمد‌ اسماعیل اعتمادی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیشابور از افتتاح یک مجموعه آبی در نیشابور هم‌زمان با دهه فجر خبر داد و گفت: آیین افتتاح رسمی مجموعه آبی هتل 4 ستاره امیران با حضور مقامات استانی، شهرستان و جمعی از فعالان حوزه گردشگری این استان برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با حضور معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی، ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، نمایندگان مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران، کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و فعالان گردشگری در محل هتل امیران برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیشابور اظهار کرد: مجموعه آبی هتل 4 ستاره امیران در طبقه منفی 3 هتل قرار دارد و دارای امکانات مجهز از قبیل استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، امکانات ورزشی و... است.

او ادامه داد: این مجموعه علاوه‌ بر سرویس‌دهی به مهمانان هتل، آماده خدمات و سرویس‌دهی به گردشگران و عموم شهروندان نیز خواهد بود.

محمد‌ اسماعیل اعتمادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این شهرستان دارای یک هتل 4 ستاره، دو هتل 1 ستاره، یک هتل آپارتمان، دو مهمان‌پذیر، 10 اقامتگاه بوم‌گردی و ۲۴ واحد خانه مسافر است و از لحاظ تعداد واحدهای اقامتی، رتبه دوم را در خراسان رضوی، بعد از مشهد مقدس دارد.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید