ورود

ثبت نام



بازدید رایگان از جاذبه های تهران در ایام دهه فجر

تهران‌ گردی رایگان به مناسبت جشنواره گردشگری فجر

معاون گردشگری استان تهران اعلام کرده است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار است گردشگری در تهران رایگان باشد و علاقمندان به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری که در تهران قرار دارند هیچ گونه وجهی را پرداخت نکنند. از همین رو در این جشنواره که «تهران گردی فجر» نام دارد هموطنان عزیز می توانند از ۵ بهمن تا ۳۰ بهمن ماه در قالب برنامه های متنوع در شهر تهران به صورت رایگان از امکان دیدنی بازدید کنند.


جشنواره تهران‌ گردی فجر با هدف شناسایی جاذبه‌های گردشگری تهران به علاقمندان و ایجاد نشاط در جامعه در بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود. شهرام علیمحمدی، معاون گردشگری استان تهران با اشاره به شعار این جشنواره که «نشاط و امید شهروندی» است، از شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان دعوت کرد که در این تورهای گردشگری تهران ‌گردی شرکت کنند.

در ادامه صحبت هایی که معاون گردشگری استان تهران در خصوص تهرانگردی رایگان داشت نیز این موضوع را یادآور شد که این موضوع می تواند سبب ارتقای نشاط اجتماعی و جذب مشارکت شهروندی در تحقق گردشگری پایدار شهری داشته باشد که این نیز از مهمترین اهداف جشنواره گردشگری فجر محسوب می شود.

علی محمدی، معرفی مقاصد کمتر شناخته شده در گردشگری شهری را از اولویت‌های تورهای تهرانگردی دانست. شرکت‌ کنندگان در جشنواره، در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری تهران می‌توانند در صورت علاقه در برنامه ‌ها و مسابقات مفرح و نشاط‌‌آور که در این جشنواره تدارک دیده شده است نیز شرکت کنند.

همچنین معاون گردشگری استان تهران در خصوص تهرانگردی رایگان به مناسبت جشنواره گردشگری فجر تاکید کرد که این جشنواره ی گردشگری فجر با برنامه ‌های متنوعی تدارک دیده شده است. این برنامه ‌ها در قالب تهرانگردی ادبی، هنرگردی، موزه‌ گردی، طبیعت‌ گردی، گردشگری انقلاب و گشت و گذار در بافت قدیمی تهران برگزار می‌ شود. شهروندان می ‌توانند به طور جداگانه در هر یک از این برنامه‌ ها شرکت کنند. هر فرد یا گروه می‌ توانند برای شرکت در برنامه مورد علاقه خود، عنوان مورد نظر را به شماره ۵۰۰۰۲۰۳۰۰۰۱۰۰ ارسال کند.
در پایان این صحبت ها در خصوص گردشگری رایگان در استان تهران معاون گردشگری استان تهران نیز اعلام کرد که حضور افراد و علاقمندان در تورهای تهرانگردی فجر رایگان بوده و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از محورهای گردشگری که در طول مدت ۵ام تا ۳۰ام بهمن ماه نیز برگزار می شود به سایت http://tehran.ichto.ir/ مراجعه کنند.



برنامه‌های ارائه شده در این جشنواره که به صورت تور برگزار می‌شود از قبل پیش‌بینی شده است و علاقمندان می‌توانند به راحتی در آن حضور یابند.تهران جاذبه‌های بسیار زیادی از لحاظ طبیعی و تاریخی دارد که برای علاقمندان بسیار جذاب خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید