امروز:
سه شنبه- ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



برپایی غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت 22 بهمن

پایگاه مقاومت بسیج ساجدین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، با انتشار خبری در رابطه با برپایی غرفه ای به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن و چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از میزبانی راهپیمایان عزیز خبر داد.

فرمانده بسیج ساجدین، محمد رنگرز با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود این غرفه در خیابان آزادی برپا گردیده است. وی خاطر نشان کرد با راه‌اندازی غرفه‌ای مقابل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از راهپیمایان 22 بهمن پذیرایی خواهیم کرد و همچنین دستاوردهای کانون و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را برای بازدید مردم به نمایش خواهیم گذاشت.

محمد رنگرز تاکید کرد به مناسبت این روز بزرگ در جهت تبدیل روز 22 بهمن به حماسه ای تاریخی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی، پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران را میان مردم همیشه در صحنه توزیع خواهیم کرد.

وی در پایان سخنانش مردم ایران را به مشارکت حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و خاطر نشان کرد: مردم انقلابی و ولایی ایران همانند سالهای گذشته به جهان ثابت خواهند کرد که با حضور پرشور خودشان پشت رهبر انقلاب هستند و با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید