امروز:
چهارشنبه- ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



برگزاری سه دوره آموزشی گردشگری در مازندران

تاریخ خبر: 02/تیر/99

مهران حسنی، معاون گردشگری مازندران از برگزاری سه دوره آموزشی به‌ صورت مجازی در استان مازندران خبر داد.

وی صبح امروز 2 تیر 99 با اعلام این خبر افزود: این 3 دوره آموزشی برای آموزش شاغلان تأسیسات گردشگری و تمامی فعالان این حوزه در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی در مبحث گردشگری برنامه‌ریزی شده است که به ‌صورت مجازی و توسط موسسه هفت اقلیم طبرستان برگزار می‌شود.

حسنی ادامه داد: مدیریت اکوتوریسم جوامع محلی و روستاهای هدف گردشگری، کاربرد فن‌آوری‌های نوین در گردشگری و اصول آداب پذیرایی از سرفصل‌های آموزشی در این دوره است.

او با تأکید بر اهمیت آموزش در رشد و توسعه گردشگری در یک منطقه، بیان کرد: در سال‌های گذشته، دوره‌های مختلف گردشگری با سرفصل‌های مرتبط، برای آموزش نیروهای انسانی شاغل درگردشگری برگزار شده است، که مورد استقبال قرار گرفت.

معاون گردشگری مازندران با اشاره به فراگیر بودن صنعت گردشگری و لزوم تعامل و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف خدمت‌رسانی برای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی در گردشگری، افزود: استفاده از مبحث آموزش با روش‌های جدید می‌تواند نگاه به صنعت توریسم را تغیر دهد و زمینه همکاری بین‌بخشی را فراهم کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دوره آموزش شاغلان گردشگری در روزهای دوم، سوم و پنجم تیرماه سال‌جاری به‌صورت مجازی برگزار میگردد.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید