ورود

ثبت نام



تردد بیش از 1 میلیون مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از تردد بیش از یک میلیون و ۲۰۲ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار استان اردبیل طی 9 ماهه گذشته خبر داد.

علی رحمتی در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: از این تعداد مسافر ۲۲۸ هزار و ۵۱۴ نفر با وسیله نقلیه( اتوبوس، مینی‌بوس و سواری) و ۹۷۳ هزار و ۷۷۹ نفر نیز با پای پیاده از پایانه مرزی بیله‌سوار عبور نموده‌اند.

وی با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی تردد مسافر در پایانه مرزی بیله‌سوار، تصریح کرد: در ۹ ماه گذشته ۷۳ هزار و ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه نیز از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل افزود: در همین مدت ۵۱ هزار و ۴۲۳ دستگاه کامیون را از این پایانه‌ عبور نموده‌اند که از این تعداد ۲۷ هزار و ۱۰۹ دستگاه کامیون وارد و ۲۴ هزار و ۳۱۴ دستگاه نیز از پایانه مرزی بیله‌سوار خارج شده است.

رحمتی با اشاره به افزایش ۸۱ درصدی تردد اتوبوس از این پایانه، بیان کرد: در ۹ ماهه گذشته ۳ هزار و ۴۲۵ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد نموده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل در خاتمه سخنانش عنوان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۸ هزار و ۱۷۲ دستگاه سواری از مرز بیله‌سوار تردد داشته‌اند که از این میزان ۱۷ درصد ایرانی و ۸۳ درصد نیز خارجی بوده‌اند.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید