ورود

ثبت نام



تقدیر از قدیمی ترین رستوران دار جزیره زیبای کیش

تقدیر از قدیمی ترین رستوران دار جزیره زیبای کیش در یک نشست صمیمی با حضور اعضای هیئت مدیره جامعه مراکز پذیرایی کیش انجام شد. در این نشست از 35 سال خدمات ارزنده عمو اکبر بعنوان قدیمی ترین رستوران دار جزیره زیبای کیش قدردانی گردید.

چنانچه اهل ماهی و غذاهای دریایی باشید قطعا حتما در جزیره کیش گذرتان به رستوران‌ دریایی عمو اکبر افتاده است. در آذر ماه سال 1364 شمسی، حاج علی اکبر حیدری به جزیره کیش مهاجرت و به تدریج کسب و کار رستورانی خود را در یک آلاچیق کوچک نزدیک به ساحل راه ‌اندازی می‌کند و کم کم توسعه می‌دهد. امروزه رستوران‌ عمو اکبر یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای خوردن یک وعده غذاهای دریایی عالی است.

یکی از امتیازات رستوران عمو اکبر ، نیروهای خوب این مجموعه هستند چون همه این نیروها در همین رستوران تربیت شده و کار یاد گرفته و به چم و خم کار این رستوران آشنا شده اند.

عمو اکبر با اینکه به 122 کشور دنیا سفر کرده اما همچنان مصرانه جزیره کیش رو یکی از بهترین نقاط گردشگری دنیا میدونه و معتقده که : جزیره زیبای کیش به دلیل آب و هوای خاص و دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان، یکی از توریستی ترین جزیره های ایران و حتی جهان به شمار می آید

از نکات بسیار جالب صحبت ها و خاطرات عمو اکبر مربوط میشد به روز یکشنبه ۱۲ تیر ۱۳۶۷ که برای یک سفر کاری از طریق فرودگاه بندرعباس عازم دبی بود که به دلیل خستگی ناشی از کار به این پرواز نمیرسه و هواپیمای ایرباس آ-۳۰۰ متعلق به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به همراه ۲۷۴ مسافر و ۱۶ خدمه پرواز که در مجموع ۲۹۰ نفر می‌شدند بر روی آسمان خلیج فارس مورد اصابت موشک ناو جنگی وینسنس آمریکا قرار میگیره و تمامی سرنشینان این هواپیما کشته شدند و عمو اکبر تنها مسافری بود که بدلیل تاخیر، علیرغم تلاش و خواهش و تمنای فراوان موفق به سوار شدن به این هواپیما نمیشه و جان سالم به در میبره و به نوعی از عمو اکبر میتوان به عنوان تنها بازمانده پرواز ۶۵۵ تیر ماه ۱۳۶۷ ایران ایر نام برد.

در پایان این نشست صمیمی با اهدای لوح یادبودی از طرف هیئت مدیره جامعه مراکز پذیرایی کیش از 35 سال خدمات ارزنده عمو اکبر بعنوان قدیمی ترین رستوران دار جزیره زیبای کیش تقدیر و قدردانی شد.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید