امروز:
پنجشنبه- ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



درآمدزایی با صنعت گردشگری

بسیاری از کشور‌ها تنها با گردشگری یا صنعت به اندازه بودجه ایران درآمدزایی دارند.

درآمدزایی با صنعت گردشگری؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه هم اندیشی با فعالان فرهنگ و گردشگری اصفهان با بیان اینکه در کشور ظرفیتی داریم که هر کدام آن‌ها می‌تواند کشور را اداره کند گفت: نفت، گاز، کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری در کشور وجود دارد که با هر کدام از آنها می‌توان کشور را اداره کرد و بسیاری از کشورها نیز تنها با گردشگری یا صنعت به اندازه بودجه ما درآمدزایی دارند.
سعید جلیلی افزود:طبیعی است که هر کشوری قوانین و فرهنگ خودش را دارد، یکی از جاذبه‌های گردشگری نیز این است که ببینند کشورها چه نوع فرهنگی دارند، نباید فکر کنیم اگر فرهنگ، آداب و قوانینی در کشورمان داریم مانع است، بلکه این مسائل خود جاذبه به شمار می‌رود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: یکی از مزیت‌های نسبی اصفهان صنایع دستی است که باید آن را حفظ و استفاده کرد و ضمن حفظ ویژگی‌ها، آن را کاربردی کنیم و متناسب با بازار هدف، آن را پیش ببریم.
وی با اشاره به اینکه همه تبلیغات و فشاری که دشمن می‌گذارد برای این است که بگوید ما نتوانستیم و پیشرفت‌های 40ساله انقلاب را بپوشاند گفت: یکی از راه‌های مقابله با آنها این است که این ظرفیت‌ها را نشان دهید و باید هر چه بیشتر گردشگر بیاورید تا با دشمنان مقابله کرد.

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید