امروز:
چهارشنبه- ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



دستگیری اینفلوئنسر اینستاگرامی به دلیل بالا رفتن از اهرام مصر

امروزه اینفلوئنسرهای اینستاگرامی با هدف جذب مخاطبان و فالوئرهای بیشتر دست به هر کاری می‌زنند و به نظر می‌رسد یکی از اینستاگرامی‌ها در مصر به سیم آخر زده است. ویتالی زودوروتسکی، که 3.1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، تصویری از خودش را در بالای هرمی در مصر در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: "هیچ کلمه ای نمی تواند آنچه را که من در پنج روز گذشته گذراندم توضیح دهد. من به خاطر همین تصویر در زندان بوده ام. من چیزهای وحشتناکی را دیدم و این را برای هیچ کس آرزو نمی کنم."

وی گفت: "آیا ارزش آن را داشت؟ به نظرم بله!"

در واقع ماجرا از این قرار بوده که اینفلوئنسر پر حاشیه این داستان، بدون توجه به اهمیت حفاظت از هرم ها و بدون اجازه بالای یکی از هرم ها رفته و اقدام به عکاسی کرده است. این موضوع برای وی به نظر بسیار مهم می رسیده چرا که به دنبال کنندگان خود قول داده بود این کار را انجام دهد.

ویتالی زودوروتسکی در ویدئویی در جریان بالا رفتن از هرم می گوید: "کاملاً نفس گیر  بود بچه ها، این یکی از مهمترین تجربیات من بود. این ویدئو در هنگام پخش حدود 710 هزار بازدیدکننده آنلاین داشت." گرچه بعدها این اینفلوئنسر اعلام کرد که قصد داشته با انتشار تصاویر خود بالای هرم در مصر از بازدیدکنندگان پیج خود درخواست پرداخت مبالغی پول برای کمک به آتش سوزی در استرالیا را داشته باشد.

زودوروتسکی همچنین در یک توییت نوشت: "مردم مصر، من شما را دوست دارم و هرگز قصد بی احترامی به شما را نداشتم. من فقط می خواستم با کمک این کار توجه جهانیان را به آتش سوزی در استرالیا جلب کنم."

اما به نظر می رسد این ادعاها از دید بسیاری از کاربران واهی به نظر رسیده و حرفهای وی را باور نکرده اند چرا که این اینفلوئنسر معمولا به خوشگذرانی و بی احترامی به فرهنگ ملل شناخته شده است.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید