ورود

ثبت نام



راه اندازی خط هوایی قشم – مسقط

حمید رضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود از راه اندازی خط هوایی مستقیم جزیره قشم ایران به مسقط پایتخت عمان خبر داد. وی افزود از این پس هر هفته دو پرواز به صورت رفت و برگشت به مقصد مسقط انجام میشود. خط پروازی دو طرفه قشم به مسقط بعد از دبی دومین خط بین المللی این جزیره ایرانی محسوب می‌شود و از این پس روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با جانشین رئیس فرودگاه‌های عمان گفت: جزیره قشم از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف صنعتی همچون نفت، گاز، انرژی، شیلات، گردشگری، آب، برق و موارد دیگر برخوردار است و سرمایه‌گذاران کشور عمان می‌توانند با حضور در این منطقه آزاد در بخش‌های مختلف اقتصادی سرمایه گذاری کنند.

وی در ادامه افزود جزیره قشم پتانسیل‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری دارد و برقراری این خط پروازی آغازی برای سفر گردشگران عمانی به این جزیره و بازدید از ظرفیت‌های طبیعی قشم خواهد بود.

در این مراسم در سه شنبه شب برگزار گردیده بود مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و حجت الاسلام محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران و مسئولان سازمان فرودگاه‌های عمان نیز حضور داشتند.

جانشین رییس فرودگاه‌های عمان، سامر بن احمد النبهانی نیز با خوشامدگویی به مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه گفت: این خط پروازی می‌تواند منجر به افزایش روابط اقتصادی و گردشگری دو کشور شود و با استقبال فعالان اقتصادی و گردشگران شاهد افزایش پروازها بین دو فرودگاه بین المللی مسقط و قشم خواهیم بود.

سفیر ایران نیز در این همایش روابط دو کشور را دیرینه، خوب و مستحکم توصیف و افزود: عزم راسخ رهبران و مسئولان دو کشور ایران و عمان باعث شده است تا مناسبات دوجانبه بیش از پیش شاهد رشد و گسترش در تمامی زمینه‌ها باشد.

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید