ورود

ثبت نام



راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در محور گردشگری اردبیل ـ سرعین

تاریخ خبر: 5/اسفند/98

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ضمن اعلام خبر راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در محور گردشگری اردبیل ـ سرعین، گفت: عملیات احداث این بازارچه در صورت اختصاص زمین مناسب و در محور اردبیل ـ سرعین از سال آینده آغاز می‌شود.

نادر فلاحی، امروز 5 اسفند 98 در جلسه بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری، تصریح کرد: طی یک سال گذشته بازتعریف محورهای جدید گردشگری مورد توجه قرار گرفته تا بتوان به‌واسطه تاسیسات و امکانات ایجاد شده ماندگاری مسافران را افزایش داد.

وی افزود: ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی یکی از اولویت‌های مهم برای اداره کل میراث فرهنگی در سال جاری بود که بیش از 500 فرصت شغلی طی 9 ماهه سال جاری ایجاد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام‌یافته در حوزه صنایع دستی در دو سال گذشته و به ویژه حمایت از افزایش تولید، لزوم احداث بازارچه‌های دائمی در محورهای گردشگری ضروری است.

به گفته نادیر فلاحی در ادامه حمایت از فروشگاه‌های صنایع دستی و بازارچه‌های موقت و دائمی مورد تاکید است و به همین منظور لازم است فرمانداران و شهرداران حمایت ویژه در راه اندازی بازارچه‌ها داشته باشند.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید