امروز:
پنجشنبه- ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



طرح معافیت هتلها از پرداخت عوارض تجهیزات گردشگری

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان رضوی، حمید رضا باقر نژاد، معافیت تجهیزات گردشگری از عوارض سبب رونق ساخت مراکز اقامتی در استان خواهد شد.

حمید رضا باقر نژاد افزود: "تجهیزات هتلی و اقامتگاهها شامل 2 بخش است که بخش اول مربوط به تاسیسات و تجهیزات ساخت هتل و بخش دیگر تجهیزات گردشگری است."

وی افزود: چنانچه دولت تسهیلات لازم را برای هتل ها قائل شود رونق ساخت هتل ها فراهم خواهد شد. دولت باید سازو کاری را پیش بینی کند که هتل ها با نظارت دقیق تجهیزات مورد نیاز را وارد و در بخش هتلی مورد استفاده قرار دهند.

باقر نژاد اشاره به موثر بودن این مصوبه در ارتقای صنعت گردشگری ایران، ادامه داد: "هتل ها در بخش مصرف روزانه نیز تجهیزاتی را نیاز دارند که با وجود افزایش قیمت ها، این نوع تجهیزات مشابه داخلی دارند و در داخل تامین می شود."

وی با اشاره به این موضوع که هتل داران دو موضوع دیگر را نیز مطالبه دارند افرود: " کاهش مالیات بر ارزش افزوده و تخصیص یارانه برای حامل های انرژی مورد استفاده در هتلهای کشور از درخواست های آنها است که امیدواریم دولت برای حمایت از رونق صنعت گردشگری در کشور این موارد را نیز در نظر داشته باشد."

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید