امروز:
چهارشنبه- ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



مرور خاطرات انقلابی پایتخت با برگزاری تورهای تهرانگردی

فرزاد هوشیار پارسیان رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به نزدیک شدن ایام ۲۲ بهمن بر اهمیت روایتگری اتفاقات انقلاب اسلامی تاکید کرد و به خبرنگار مهر گفت: انقلاب اسلامی مبدا تمام تحولات سیاسی، اقتصادی، علمی و... برای کشورمان بود و موجب ارتقا جایگاه ایران و اسلام در سطح منطقه و جهان شد. یادآوری و تجدید عهد و پیمان دوران انقلاب اسلامی نه تنها وظیفه بلکه دینی بزرگ از شهدا بر گردن ماست.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اعلام راه‌اندازی تورهای تهرانگردی ویژه ایام دهه فجر ادامه داد: به همین منظور ستاد گردشگری شهرداری تهران در نظر دارد تورهای نیم روزه ویژه‌ای را با عنوان تورهای تهرانگردی فجر انقلاب اسلامی ویژه عموم شهروندان، دانش آموزان و دانشجویان برگزار کند. این تورها از روز ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر در چهار مسیر فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا ۲۲ بهمن ماه به‌صورت همه روزه ادامه دارد.

وی افزود: این تورها از ساعت ۹ صبح آغاز شده و در ساعت ۱۳ به پایان می رسد. تورها دارای امکاناتی همچون اتوبوس گردشگری، پذیرایی میان وعده، راهنمای تخصصی، بیمه و ورودیه‌ها است. بنابراین شرکت کنندگان در کوتاه ترین زمان می‌توانند با بهترین کیفیت، گذری بر انقلاب اسلامی داشته باشند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، راویان و راهنمایان تخصصی این تورها را ویژگی اصلی آن دانست که ضمن اشراف بر تمامی اماکن گردشگری و تاریخی مسیرها بر وقایع انقلاب و اتفاقات آن دوران تسلط دارند و علاقه مندان به این تورها می توانند تجریه متفاوتی را از تهرانگردی انقلاب اسلامی تجربه کنند.

مسیر شماره یک شامل مدرسه علوی، مدرسه رفاه، موزه شهیدرجایی، میدان بهارستان، موزه مجلس، باغ موزه قصر است و مسیر شماره دو شامل مزار شهدای انقلاب، جایگاه جلوس امام(ره)، مزار شهدای هفت تیر، حرم امام خمینی(ره) است و مسیر شماره سه نیز شامل جماران، باغ موزه قصر، لانه جاسوسی، مسیر شماره چهار موزه عبرت، موزه علوم و فناوری می‌شود.

متقاضیان محترم میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این تورها همچون تورهای دیگر ستاد گردشگری شهرداری تهران از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷، کانون های گردشگری سرای محلات ۳۵۴ گانه شهر تهران، کانترهای گردشگری سطح شهر و سایت www.visit.tehran.ir انجام می شود.

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید