امروز:
پنجشنبه- ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



مسدود شدن راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستای زنجان

جواد یوسفی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای زنجان گفت: برف راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستا را در استان مسدود کرده است.

یوسفی اظهار کرد: از روزهای گذشته بارش برف سبب لغزندگی سطح جاده در محورهای مواصلاتی استان زنجان و همین طور انسداد راه‌های ارتباطی روستایی شده و راهداران در تلاش برای پاک‌سازی محورها هستند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰۰ راه روستایی استان در اثر برف و کولاک بسته شده است، بیان کرد: بیشتر این روستاها در شهرستان‌های ماهنشان و زنجان قرار دارند که به تدریج بازگشایی می‌شوند.

وی یادآور شد: بازگشایی، نمک‌پاشی و تیغ‌زنی سطح جاده با اولویت آزادراه‌ها، راه‌های اصلی و فرعی انجام و سپس به وضع راه‌های روستایی رسیدگی می‌شود.

جواد یوسفی تعداد نیروهای راهداری را ۵۰۰ نفر برشمرد و گفت: این تعداد نیرو با ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین، در ۳۰ راهدارخانه خدمات لازم را به کاربران جاده‌ای ارائه می‌دهند تا شرایطی ایمن را برای تردد فراهم کنند.

وی در خاتمه سخنانش از بارش خفیف برف در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر محورهایی همچون نیک‌پی ــ ماهنشان و زنجان ــ طارم در گردنه‌ها، شاهد مه‌گرفتگی هستیم که لازم است رانندگان ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید