ورود

ثبت نام



مسدود شدن مسیر 10 روستای بانه با بارش برف

انور طاهایی، رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بانه گفت: به دلیل بارش برف سنگین و کولاک شدید راه ارتباطی ۱۰ روستای شهرستان مسدود شده است.

طاهایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تمام راه های اصلی و فرعی بانه باز است و رفت و آمد در انها جریان دارد اما راه ۱۰ روستای این شهرستان همچنان بسته است.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بانه افزود: با دلیل صعب العبور بودن منطقه راههای ارتباطی روستاهای منطقه آلوت بخش نمشیر و بخش آرمرده همچنان مسدود است که تا عصر امروز همه راه‌های ارتباطی شهرستان بازگشایی می‌شود.

وی افزود: عملیات بازگشایی تمام روستاهای صعب العبور انجام شده هم اکنون ۶ دستگاه کمپرسی تیغه دار، ۲ دستگاه گلایدر، ۲ دستگاه بولدزر، ۱۱ تراکتور تیغه دار استجاری، ۲ دستگاه لودر و یک دستگاه بولدزر استجاری عملیات بازگشایی راههای ارتباطی را انجام می‌دهند.

طاهایی افزود: شامگاه شنبه به دلیل بارش برف سنگین و کولاک ۷۰ خودرو در مسیر گردنه خان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بانه رهاسازی شد.

انور طاهایی در ادامه افزود: هم اکنون ۱۰ نجاتگر جمعیت هلال احمر در قالب ۲ تیم در گردنه خان برای کمک به مسافرین و در راه ماندگان مستقر هستند و خدمات امدادی به مسافرین ارائه می دهند.

شهرستان مرزی بانه ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید