امروز:
چهارشنبه- ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



نقش کانون‌های فرهنگی مساجد در توسعه صنعت گردشگری بوشهر

تاریخ خبر: 6/اسفند/98

اسماعیل سجادی منش، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی  اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی بوشهر گفت: ما علاقه‌مند به همکاری با دوستداران میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستیم.

وی روز دوشنبه 5 اسفند 98 در نشست با مدیر کانون‌های فرهنگی مساجد استان در دفتر این معاونت گفت: ما علاقه‌مند به همکاری با دوستداران میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستیم.

اسماعیل سجادی منش افزود: نگاه ما گسترده است و با افق دید تاثیرگذار در حل مشکلات پیش روی سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گام برمی‌داریم که در این مسیر نیاز به کمک داریم و علاقه‌مند به همکاری با دوستداران این سه حوزه در استان هستیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل در این نشست ضمن برشمردن اهمیت حفظ و احیای سنت‌ها و همچنین نگاه ویژه به گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: مجموعه میراث فرهنگی استان در راستای تحقق اهداف وزارتخانه و همچنین حراست از مواریث فرهنگی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمایت از صنعتگران هم استانی همیشه همکاری و همیاری با دیگر ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی را در اولویت کاری خود دارد.

مدیر کانون‌های فرهنگی مساجد استان، علیرضا پولاد هم با اشاره به فعالیت جوانان پرشور با توانمندی‌های بالا در کانون‌های فرهنگی سراسر استان تصریح کرد: جوانان فعال در این کانون‌ها دارای ظرفیت بالایی هستند که ما برای توسعه صنعت گردشگری استان این ظرفیت‌ها را پیشنهاد می‌دهیم که لازم است تاکید کنم بی‌تردید مورد استقبال آنان هم قرار خواهد گرفت.

مدیر کانون‌های فرهنگی مساجد بوشهر در پایان این نشست را با اهمیت دانست و افزود : امیدواریم با چنین نشست‌هایی به اهداف مشترک بیشتر فکر شود و ما آمادگی هر نوع همکاری را با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان داریم.

او اضافه کرد: گردشگری استان در کنار صنایع‌دستی بوشهر، پتانسیلی غیرقابل انکار است که می‌توان با واگذار کردن آن به جوانان و بخش خصوصی فعال در این کانون‌ها، هم به معرفی جاذبه‌ها پرداخت و هم به اشتغال پایدار آنان فکر کرد.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید