ورود

ثبت نام



آیا آژانس های مسافرتی در حال ورشکست شدن هستند؟

امروزه آژانس های مسافرتی به دلایل بسیار زیادی از جمله هزینه های بالای آژانس، تغییرات و افزایش نرخ ارز که باعث افزایش هزینه برگزاری تورهای مسافرتی و به طبع آن کاهش تعداد مسافران و علاقه مندان به سفرهای توریستی گشته است، با عدم رونق مواجه گشته اند. البته این ها دلایل اصلی نیست. یکی مهم ترین دلایلی که می تواند باعث عدم موفقیت یک آژانس مسافرتی شود کار به صورت سنتی است. همه کسب و کارهای کنونی باید خود را با پیشرفت تکنولوژی وفق دهند و آزانس های مسافرتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در واقع آژانس های مسافرتی سنتی محکوک به ورشکستگی هستند و باید هرچه زودتر آنلاین و هوشمند شوند.
البته دلایل دیگری نیز برای عدم رونق آن ها وجود دارد که باید برطرف گردند. با ما همراه باشید تا این دلایل را مورد بررسی قرار داده و راهکارهایی موثر نیز ارائه کنیم.

آیا می دانید سال 98 حدود 20 درصد از آژانس های مسافرتی و گردشگری ورشکست شدند و اقدام به واگذاری مجوزهای خود نمودند؟؟

علل مواجهه آژانس های مسافرتی با شکست

  • به روز نبودن آژانس

به روز نبودن و عدم پیشرفت همگام با تکنولوژی را می توان از مهم ترین دلایل شکست آژانس های مسافرتی نام برد. لازم است آژانس های مسافرتی با داشتن یک وب سایت بروز با امکان خرید بلیط در آن، تعامل با مشتریان را بالا برده و رونق آژانس خود را افزایش دهند.
با داشتن یک وب سایت همچنین این امکان را دارید تا اطلاعاتی درباره مقاصد مختلف گردشگری به کاربران ارائه دهید. از این طریق بسیاری از افراد برای کسب اطلاعات درباره آن مقاصد به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد و ممکن است جذب وب سایت شما شوند. به این ترتیب مشتریان بالقوه ای را به خود جذب کرده اید که در هر زمان ممکن است از شما بلیطی خریداری کنند و به مشتریان بالفعل تبدیل شوند. این روند می تواند در 24 ساعت شبانه روز انجام شده و دیگر بحث ساعت کاری آژانس مطرح نیست.
علاوه بر آن فعالیت در شبکه های اجتماعی نیز به علت همه گیر بودن این شبکه ها روشی موثر برای رونق کسب و کار به شمار می رود.

  • تبلیغات غلط

مشاور بازاریابی به آژانس های مسافرتی کمک می کند کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنند و این کار را از طریق درست آن انجام دهند. بیشتر آژانس های مسافرتی نیرویی تحت عنوان مشاور بازاریابی یا تبلیغات در مجموعه خود ندارند. لذا در بیشتر مواقع نمی دانند بودجه تبلیغاتی خود را کجا و چگونه هزینه کنند تا بازدهی بیشتری را داشته باشد.

  • عدم وجود یک مشاور بازاریابی باتجربه

بسیاری از آژانس های مسافرتی برای جذب مشتریان بیشتر اقدام به تبلیغات می نماید. تبلیغات امری ضروری و هوشمندانه به شمار می آید. اما این نحوه بازاریابی و تبلیغات است که باعث موفقیت یا عدم موفقیت یک تبلیغ خواهد شد. یکی از بزرگترین مشکلات آژانس های مسافرتی سنتی این است که نمی دانند بودجه تبلیغاتی خود را کجا صرف و هزینه کنند!
به همین دلیل لازم است تحوه تبلیغات با کمک متخصصین این امر بهبود یابد تا به نتیجه های بهتری دست یابید. 

راهکار های موثر برای بهبود وضعیت آژانس های مسافرتی

آژانس های مسافرتی می توانند در وب سایت های خبری رپرتاژ متنی درباره آژانس خود منتشر نموده و از این طریق تبلیغاتی موثر داشته باشند. سایت های خبری بسیار پربازدید بوده و می تواند به آژانس های مسافرتی در جذب بیشتر مخاطب کمک نماید.

یکی از موارد موثر در شکست آزانس های مسافرتی که قبلا نیز به آن اشاره شد نداشتن وب سایت مناسب جهت ارائه اطلاعات و فروش بلیط می باشد. آژانس های مسافرتی با ارائه وب سایت از مزایای بسیار زیادی برخوردار خواهند شد. رپرتاژ های خبری نیز در نهایت مشتریان را به سمت وب سایت آژانس هدایت خواهند کرد.

 

خدمات منحصر به فرد نی وک را بیشتر بشناسید.

نی وک با داشتن رزومه و نمونه کارهای بسیار موفق و حرفه ای توانسته است به خوبی رضایت کاربران را جلب نماید. نی وک خدماتی نظیر طراحی وب سایت، تولید محتوا، رپرتاژ آگهی و بازاریابی اینترنتی مخصوص آژانس های مسافرتی را انجام می دهد. نی وک همچنین خدمات نام برده را به صورت تخصصی برای آژانس های مسافرتی انجام می دهد تا رونق کار آن ها را افزایش دهد.
در ادامه به تفصیل خدمات نی وک را بررسی خواهیم کرد.

  • طراحی وب سایت برای آژانس های مسافرتی

نی وک در طراحی وب سایت با تمامی امکانات برای آژانس های مسافرتی بسیار موفق عمل می کند. برخی از این امکانات عبارتند از: فروش تور، بلیط، پرواز، هتل، بیمه، درگاه های پرداخت آنلاین و... . بدیهی است تعداد این امکانات با توجه به نظر مشتری تغییر خواهد کرد.
سایر امکانات ویژه نی وک در طراحی وب سایت آژانس مسافرتی عبارتند از: قیمت لحظه ای ارز رایج کشور ها، نظر سنجی آنلاین، سفرنامه ها، امکان ارسال گروهی ایمیل و پیامک به اعضای سایت، سوالات متداول، خبرنامه، چت آنلاین و... .
نی وک همچنین با انجام خدمات سئو برای وب سایت شما، رتبه سایت را در گوگل افزایش داده و موجب بالا رفتن شمار بازدید ها از وب سایت شما خواهد شد.

دانلود پکیج و تعرفه طراحی سایت ویژه آژانس های مسافرتی

  • رپرتاژ آگهی برای آژانس های مسافرتی

رپرتاژ آگهی در واقع به بیان ویژگی ها و مزایای وب سایت شما خواهد شد. از طریق نوشتن رپرتاژ آگهی و انتشار آن در سایت های خبری این امکان را خواهید داشت تا آژانس مسافرتی خودرا به عده زیادی معرفی کرده و در نتیجه احتمال فروش بلیط های خود را بالا ببرید.
رپرتاژ آگهی همچنین با ایجاد لینک دائمی به وب سایت شما می تواند روش بسیار موثری برای افزایش رتبه سئو وب سایت شما باشد.
نی وک با ارائه پکیج رپرتاژ آگهی وب سایت آژانس مسافرتی شما در 150 سایت، افزایش مشتریان شما را تضمین می کند. مزیت مهم این پکیج همیشگی بودن لینک هاست بدین معنا که رپرتاژ شما برای همیشه روی وب سایت ها حفظ خواهد شد.

  • بهینه سازی سایت

ممکن است شما به عنوان یک آژانس مسافرتی کار طراحی سایت خود را انجام داده باشید. اما هنوز هم به نتیجه چشمگیری دست نیافته و سود چندانی کسب نکرده باشید.
در اینجا نی وک همراه شماست تا سایت شما را به رتبه اول گوگل برساند. دو مورد مهم برای رسیدن به رتبه اول گوگل محتوای خوب با کلمات کلیدی مناسب و تعداد لینک هایی که کاربران را به سایت شما ارجاع خواهند داد.
نی وک با ارائه روش های اصولی و به کارگیری تجربه و دانش خود، شما را تا رسیدن به رتبه اول گوگل یاری کرده و از این طریق می تواند موجب افزایش بازدید کنندگان و در نتیجه سود شما گردد.

  • خرید دامنه

دامنه همان نام سایت شما است که دارای پسوندی مانند com یا ir می باشد. دامنه هر سایت با سایر سایت ها متفاوت است و کاربران برای ورود به هر سایت به دانستن دامنه آن نیازمندند. به همین دلیل انتخاب دامنه مناسب و خوش آوا، به گونه ای که به خاطر سپردن آن ساده باشد کار مهمی است.
نی وک کار ثبت دامنه را نیز برای وب سایت شما انجام می دهد.

جهت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: 66570452 و 66570453 - 021

09365742694

کانال تلگرام شرکت: https://t.me/nivokweb

حتما شما هم پس از خواندن این مطلب با ما هم عقیده هستید که آژانس های مسافرتی با چند اقدام ساده اما هوشمندانه می توانند از ورشکسته شدنشان جلوگیری نمایند.
نی وک در این مسیر همراه شماست تا با ارائه بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت به مشتریان کمک کند خدمات شما را بهتر بشناسند و به کسب و کار شما رونق دوباره ای ببخشد. پس همین الان از نی وک مشاوره بگیرید و از خدمات آن استفاده نمایید. پس از آن بدون تردید منتظر موفقیت خود بمانید.

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید