ورود

ثبت نام



بزرگترین سوال قبل از سفر به کیش و قشم

یکی از بزرگترین سوالاتی که قبل از سفر کردن از خودمان میپرسیم این است که بریم اونجا برای چی؟

برای هر سفر تفریحی نیاز به انگیزه های قوی داریم که ما را وادار به حرکت کند. این که در سفر قشم و کیش نیاز به انگیزه ندارید و اونجا مملو از انگیزه است. از دریا و ساحل زیبایش گرفته تا مراکز خرید و منابع طبیعی و طبیعت زیبای آنجا همه اینها باعث می شود شما در انتخاب مقصد تردید نکنید. اما در کنار همه این مواهب مراکز تفریحی خاص و بینظیری ساخته شده است که باعث می شود شما بتوانید برای تک تک ساعات سفر خود برنامه ای خاص را در نظر بگیرید.

برای شما از تفریحات مختلف می توانیم سخن بگوئیم و همه این موارد را نمی توانید در یک سفر کوتاه امتحان کنید و به همین دلیل است که هرچه به کیش و قشم بروید بازهم مواردی هست که شما آنها را امتحان نکرده باشید و بتواند شما را ترغیب کند به این سفر بروید. به صورت فهرست وار باید در این مقال برای شما بگویم تا مشتی باشد نمونه خروار.

 

تفریحات ویژه کیش و قشم

غواصی در قشم و کیش

با شنیدن نام تفریحات دریایی که معمولا بعد از رزرو تور کیش پیش میاد، اغلب افراد را به یاد خوشیهای آبی کیش خواهد افتاد، اما واقعیت این است که تفریحات دریایی قشم هم به اندازه ی کیش هیجان انگیز و متنوع هستند. یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین تفریحات دریایی، غواصی و مرور زندگی زیر آب این جزیره ها می باشد. تنوع بسیار بالا در گونه های آبزیان، عروس دریایی، اسفنج، صدف های ریز و درشت و نرم تنان، هر کدام به تنهایی دلیل خوبی برای غواصی می باشد و به همین خاطر است که مراکز آموزش غواصی زیادی در این دو جزیره وجود دارد و با آموزش 2 ساعته شما را برای یکی از هیجان انگیزترین تفریحات قشم آماده می کنند.

قایق سواری در قشم و کیش

علاوه بر غواصی، تفریحات دریایی دیگری مانند قایق سواری، جت اسکی، بنانا سواری و شاتل در جزیره ی قشم و کیش با قیمت مناسب وجود دارند که هیجان آنها باعث خلق ساعاتی خوش برای شما خواهد شد. پیشنهاد می کنیم، به هر دلیل که به قشم سفر کردید، قایق سواری و سفر به جزایر هرمز، ناز و هنگام و تماشای رقص دلفین ها را از دست ندهید و یکی از بهترین تصاویر را در آلبوم زندگی تان ثبت کنید. همچنین در کیش نیز می توانید با یک سفر کوتاه با قایق های بادبانی سفری بیادماندنی داشته باشید.

جت اسکی و پاراسل و فلای بورد رو هم فراموش نکنید که اگر به دنبال آدرنالین بیشتری هستید و ادعای هیجان دارید وقت امتحان خود در یک آزمون واقعی فرارسیده است.

مراکز آموزشی تفریحات دریایی کیش و قشم

با توجه به نقش بسیار مهم غواصی در جذب گردشگر به قشم و کیش، چند مرکز آموزش غواصی با اساتید ماهر مسئولیت آموزش غواصی به دوستداران ورزش های آبی را بر عهده دارند. تفریحات دریایی و غواصی دلفین مرجان، مدرسه ی غواصی قشم در پارک زیتون، مرکز آموزش غواصی ساحل سوزا، تفریحات دریایی ساحل روستای ریگو و مدرسه ی غواصی دلفین آبی از معروف ترین مراکز برای تجربه ی تفریحات دریایی قشم هستند. همچنین در کیش نیز از قدیم مدارس غواصی بسیاری وجود دارد که از مهمترین آنها باید از مارینا و مرکز غواصی کیش و نگین خلیج پارس، ناتیلوس، آکوا کلوب، دلفین، شاهد و پدیده نام برد و البته در جزیره کیش 24 مرکز دیگر نیز وجود دارد.

سواحل تفریحی قشم و کیش

اگر جزایر خلیج فارس را به دقت بررسی کنید، متوجه خواهید شد که سواحل قشم از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و هر کدام دارای یک ویژگی عالی برای جذب گردشگر می باشند این را همه مسافرانی که با قیمت تور قشم مناسبی که برایشان تدارکت دیده ایم اذعان دارند. برای مثال ساحل صخره ای زیتون، سواحل زیبا و گِلی لافت، ساحل شنی سیمین، ساحل لاک پشت ها یا همان ساحل صخره ای ریگو و ساحل زیبای جنگل های حرا از جمله سواحل متنوع قشم هستند که هر کدام خوبی ها و طرفداران خاص خودشان را دارند.

اما سواحل جزیره کیش امن ترین و زیباترین سواحل ایران را داراست در هر جای جزیره که بروید ساحلی زیبا و مناسب برای شنا و تفریح خواهید یافت. سواحلی تمیز و پر از آفتاب برای استراحت. و البته پلاژهائی هم درکیش و قشم نیز برای شنای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است و نجات غریقان و امکانات استحمام ورختکن نیز فراهم شده است.

ساحل نقره فام کیش و قشم را نیز باید از عجایب این دو جزیره دانست با اینکه ماهیت آنها با هم متفاوت است اما ظاهری یکسان دارند و دیدار این دو ساحل درقاب ذهن شما می تواند بسیار جالب باشد و به این حقیقت که از روی ظاهر نباید در مورد دیگران قضاوت کنید را به چشم خود خواهید دید.

پارک های قشم و کیش

پارک های قشم یکی دیگر از گزینه های مناسب برای تفریح هستند که دست کم از تفریحات دریایی ندارند و شرایط مطلوبی را برای استراحت و البته گاهی اوقات کسب تجربه های عجیب و جدید فراهم می کنند.

پارک شهر کیش

یکی از جدیدترین و بزرگترین پارک‌های ساخته‌ شده در جزیره کیش، پارک شهر کیش به مساحت 108 هکتار است. این پارک اگر چه از تازه‌ های جزیره کیش است اما خیلی زود به محبوبیت رسید. پارک شهر کیش محل خوبی برای یک پیک ‌نیک فوق‌العاده، پیاده‌روی و تفریح است. امکانات مفرحی که در پارک شهر کیش فراهم‌شده این امکان را به بازدیدکنندگان می‌دهد تا در طول سفر  کیش ساعت‌ها سرگرم شده و اوقات فراغتخود را در این پارک پر کنند.

فضای سبز بسیار زیبا و دریاچه مصنوعی، قایق‌ سواری در دریاچه، محوطه بازی کودکان، آلاچیق و باربکیو، پیست دوچرخه و اسکیت و شهربازی مدرن به مساحت 5 هکتار از امکانات این پارک است.

اینها نمونه کوچکی از تفریحات کیش و قشم بودند که میتوانند سفر خیلی خاطره انگیز و لذت بخشی برای شما داشته باشند و خاطره ای بسازند که سالهای سال از آنها یاد کنید و به دیگران هم پیشنهاد سفر بدهید، اگر این دو جزیره زیبا را امتحان کردید میتوانید تور چابهار رو هم امتحان کنید، مطمئنا جزو طرفدارانش میشید. در این حین یک آژانس مسافرتی مطمئن و با سابقه میتونه در انتخاب بهترین سفر همراهتان باشد، اکثر مسافران آژانس فارا گشت کوروش کبیر را پیشنهاد میکنند چون چندین سال است که با یاری خداوند مهربان مجری اصلی تورهای مسافرتی داخلی با بالاترین درصد رضایت مسافرین بوده است. می تونید باهاشون تماس بگیرید 02188909296 کارشناسان حرفه ای بخش تور آماده پاسخگویی به همه سوالات شما هستند و یا به وب سایتشان مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید