امروز:
سه شنبه- ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



صفر تا صد اخذ ویزای شینگن با سپندار گشت

ویزای شینگن کلید ورود شما به 26 کشور عضو پیمان شینگن محسوب می‌شود. کشورهای اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و لیختن اشتاین، ۲۶ کشور عضو پیمان شینگن محسوب می‌شوند.

 

زمان اعتبار ویزا شنگن

حداکثر زمان ویزای شینگن 90 روز هست که 6 ماه اعتبار دارد. البته کسانی که برای اولین بار متقاضی دریافت ویزای شینگن می باشند، این زمان 15 روزه می باشد و تقاضای زمان بیشتر به احتمال زیاد از سوی سفارت رد می‌شود، مگر اینکه متقاضی دلیل موجهی برای درخواست خویش ارائه دهد.

 

مهمترین نکات برای اخذ ویزای شینگن

مراحل اخذ ویزای شینگن کمی پیچیده است. برای اینکه خیال خود را به صورت کامل راحت کنید و استرس کنسل شدن ویزا را نداشته باشید، بهتر است که این کار را به دست یک آژانس معتبر که بصورت تخصصی این کار را انجام می‌دهد واگذار کنید.
برای اطلاع شما از پیچیدگی روند اخذ ویزای شینگن به صورت تیتروار و خیلی خلاصه به مهمترین گام های آن در زیر اشاره می‌کنیم:

 

چگونه ویزای شینگن بگیریم؟

سفارت‌خانه هر کشور اروپایی شرایط خاص خود را برای صدور ویزا دارند، اما در بسیاری از موارد شرایط اخذ ویزا در کشورهای این منطقه مشابه یکدیگر است.
مدرک شغلی معتبر، تمکن مالی که بین 50 تا 200 میلیون متغیر است و گردش حساب کافی که معمولاً پرینت 6 ماهه آخر حساب بررسی می‌شود. شرایط سنی و سابقه قبلی سفر نیز تأثیر به سزایی در پروسه اخذ ویزا دارد.

پرداخت هزینه ویزای شینگن

هزینه دریافتی آژانس سپندار گشت ایرانیان برای صدور ویزای شنگن بزرگسال 60 یورو و برای کودکان 6 تا 12 سال 35 یورو می باشد، برای کودکان زیر 6 سال هم هزینه کنسولی در نظر گرفته نمی‌شود.

 

گرفتن وقت از سفارت

یکی از پردردسرترین و سخت‌ترین مراحل سفر برای مسافران خارج از کشور، گرفتن وقت از سفارت است. در حالت عادی احتمالاً شما هیچ وقت موفق به این کار نمی‌شوید. یا باید دست به جیب شوید و در حدود 2 میلیون تومان هزینه کنید و یا این کار را به آژانس‌ها بسپارید. چاره دیگری ندارید.
برای گرفتن وقت سفارت اینجا را کلیک کنید

 

ارائه مدارک به سفارت خانه و انجام مصاحبه

شما در مرحله بعد، پرکردن فرم‌ها و مراحل انگشت‌نگاری را پیش رو دارید. یکی از مهمترین مراحل لازم برای دریافت ویزای شینگن، پر کردن فرم‌های درخواست ویزا است. توصیه تیم اجرایی سپندار گشت ایرانیان به متقاضیان محترم این است که برای انجام این مرحله، حتما با کارشناسان خبره مشاوره کنند.
جهت دریافت فرم نمونه درخواست ویزای شینگن  کلیک کنید.
کیفیت مصاحبه و مدراک ارائه شده از سمت متقاضیان، تاثیر بسزایی در صدور یا عدم صدور ویزای شینگن شما دارد. اگر می‌خواهید جزء معدود ریجکتی های شینگن نباشید، موارد زیر را حتماً باید داشته باشید:

1- پاسپورت با اعتبار حداقل 7 ماه بهمراه پاسپورت قدیم
2- سند ملکی
3- پرینت گردش حساب (حداقل سه ماهه آخر ) و حداقل 40 میلیون تومان موجودی بازای هر نفر
4- دعوت نامه در صورت امکان
5-  شناسنامه و دو قطعه عکس 5/3 در 5/4 باز زمینه سفید
6- رزرو بلیط رفت و برگشت و بیمه
7- رزرو هتل
8- مدارک شغلی

همچنین اگر شامل یکی از بندهای زیر می‌شوید، زیاد امیدوار نباشید:
مدارک جعلی / گذرنامه مخدوش و یا آسیب دیده / عدم اثبات تمکن مالی / نداشتن هدف مشخص از سفر / ارائه گواهی تولد و یا ازدواج نامعتبر / نداشتن سابقه سفر قبلی (در اصطلاح پاسپورت خالی) /

مشاوره دریافت ویزای شینگن

همانطور که ملاحظه می‌کنید، اخذ ویزای شینگن ریزکاری‌ها و جزئیات زیادی دارد. به منظور کسب اطلاعات و آمادگی لازم برای شروع پروسه می‌توانید با کارشناسان امور ویزا و وقت سفارت سپندار گشت ایرانیان تماس بگیرید. کارشناسان ما، آماده هستند تا هرگونه مشاوره و اطلاعات لازم در مورد ویزای شینگن را بصورت رایگان در اختیار شما بگذارند تا شانس موفقیت درخواست شما بالاتر برود.
شماره تماس:
 44259216 - 44259127 (021)

 پشتیبانی ۲۴ ساعته  09123008321

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید