ورود

ثبت نام



موزه بازی تجربی دبی | OliOli

اُلی اُلی OliOli نام موزه بازی تجربی در دبی است که کودکان 2 تا 11 ساله می توانند قدرت بازی مثبت خود را درک کنند و اجازه دهند تصوراتشان در OliOli دبی آزاد شود.

OliOli که به معنی شادی در هاوایی است زیرا هدف اصلی برگرداندن لبخندهابر روی چهره کودکان است و بیشتر سفر به یک مقصد است. موزه بازی تجربی در ال کووز مکانیست که باید با کودکانتان در تور ارزان دبی بازدید کنید.

این موزه دارای 9 گالری است که در دو طبقه پخش شده اند. بچه ها می توانند هنگام یادگیری در فضاهای اختصاصی تفریح ​​کنند.هوا، آب، شبکه، آزمایشگاه خلاق، پارک آینده، ساختمان فورت، گالری کودک نو پا و اتومبیل و رمپ از آن جمله است. هر گالری تجربه ای حسی غوطه ور را ارائه می دهد و با الهام از ایده های مدرسان برجسته جهانی، روانشناسان، هنرمندان و جعل کنندگان با دقت با هنر و تجهیزات مدرن طراحی شده است. در کل گالری ها بیش از 40 چیز تعاملی دارند که بچه ها می توانند تجربه کنند.

کودکان هنگام یادگیری در OliOli قادر به تفریح ​​هستند. فعالیتهای مفید در هر گالری به تشویق حل مسئله خلاق کمک می کند. نمایش شگفت انگیز نمایش های انفجاری، منجنیق های رنگی، پیاده روی پرشور Oobleck، ایستگاه حباب بخشی از تفریح کودکان شما می باشند.

دبی هیچ کمبود فضابرای کودکان ندارد تا بتوانند در بازی و سرگرمی آموزشی شرکت کنند و OliOli، در 30.000 متر مربعی در ال کووز، رویایی برای بنیانگذاران پوروشوتام رامچندانی و همسرش آشا است. گالری خالص توشی دارای مجسمه ای تعاملی ماکروما است که توسط هنرمند نساجی ژاپنی ، توشیکو هوریوچی مک آدام طراحی شده است.

این ملیت هندی می گوید: "ما گروهی از والدین هستیم که برای راه اندازی این مجموعه گرد هم آمده ایم، جایی که بر خلاف یک مهد کودک، مکانی است که والدین نمی توانند فرزندان خود را فقط کنار بگذارند، از فرزندان خود جدا شوند و ترک کنند." این مکانی است که تعامل والدین و فرزند را تقویت می کند، جایی که ما می توانیم به خانواده ها اجازه دهیم تا دور هم جمع شوند و اوقات خود را در کنار هم بگذرانند و کودک در آنجا هدایت و تربیت کند.

Ramchandani میگوید: با قضاوت آزاد و بدون قضاوت منظور ما این است كه هیچ نتیجه مستقیمی وجود ندارد كه بچه ها مجبور به دستیابی به آن شوند.

ساعات کار موزه بازی تجربی دبی | OliOli

  • روزهای هفته: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح - 7 عصر.
  • آخر هفته: پنجشنبه و جمعه از 9 صبح - 9 شب باز کنید.

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید