امروز:
یکشنبه- ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



آتش سوزی سالن سینمای هتل بزرگ رامسر در ظهر پنجشنبه

فرماندار رامسر با تأیید خبر آتش سوزی در سالن سینمای هتل بزرگ رامسر در گفتگو با خبرنگاران  با بیان اینکه خسارت قابل توجهی به هتل بزرگ رامسر براثر آتش سوزی وارد شده است گفت: هنوز علت بروز این حادثه مشخص نشده و در دست بررسی است.

محمد آزاد افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است و این آتش سوزی پس از حدود یکساعت با تلاش نیروهای امدادی و آتش نشانی مهار شد و بیشترین خسارت به سالن سینمای هتل وارد شده است.

نادر سحر خیز رییس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی رامسر - در مدتی که حریق ادامه داشت - در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این که هنوز علت آتش‌سوزی مشخص نیست، گفت: خسارت بسیار سنگین بوده و کل سالن آمفی تئاتر سینمای هتل از بین رفته است.

وی با اشاره به این‌که با این حجم از آتش‌سوزی امکان سوختن کل ساختمان وجود داشت، یادآور شد: خوشبختانه با اقدام سریع آتش‌نشانی‌های دو شهرستان رامسر و تنکابن آتش فعلا مهار شده است و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: ساخت مجموعه سینما هتل رامسر به دوران پهلوی دوم باز می‌گردد و جزء آثار ثبت شده ملی است.

وی افزود: در این حادثه پلان اصلی سالن آمفی تئاتر در آتش نسوخته و فقط سقف و صندلی‌های آن از بین رفته است.

نادر سحر خیز تصریح کرد: با توجه به از بین رفتن تجهیزات و امکانات داخل سالن به طور کامل برآورد خسارت در حال حاضر مشکل بوده و نیاز به بررسی متخصصان دارد.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید