امروز:
پنجشنبه- ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



آغاز به کار ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در البرز

تاریخ خبر: چهارشنبه 16/بهمن/98

رحمان درکی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: ستاد اسکان فرهنگیان ویژه نوروز ۹۹، برای اسکان نوروزی فرهنگیان ۲۱ مرکز اسکان در البرز پیش بینی شده است و بر همین اساس تلاش می شود تا با استفاده از امکانات مناسب در ایام نوروز به خوبی از فرهنگیان کشور در البرز میزبانی شود.

وی ادامه داد: در حوزه شهری کرج ۲ پایگاه اسکان واقع در خانه معلم قلم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و خانه معلم ایرانمهرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج پیش بینی شده است تا مسافران نوروزی از این پایگاه ها به محل های اسکان معرفی شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: ۱۶۰ کلاس در مدارس استان البرز برای اسکان فرهنگیان پیش بینی شده است که از نوع ویژه و الف هستند.: ۶ خانه معلم  با ظرفیت ۲۰۶ نفر برای پذیرایی از مهیمانان نوروزی دراین استان در حال آماده سازی است.

رحمان درکی خاطرنشان کرد: نام نویسی اینترنتی  اسکان نوروزی در البرز از هفته اول اسفند ماه ۹۸ آغاز و تا بیستم همین ماه ادامه دارد و پذیرش حضوری مهمانان نوروزی نیز از ۲۸ اسفند ماه در مراکز اسکان فرهنگیان این استان امکان پذیر است.

وی در خاتمه سخنانش یادآور شد: در نوروز  ۹۸ حدود  ۲۰ هزار نفر از مراکز اسکان فرهنگیان البرز استفاده کردند.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید