امروز:
پنجشنبه- ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



افتتاح هتل ۵ ستاره میزبان در مازندران

تاریخ خبر: چهارشنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۹

سیف الله فرزانه، مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران، صبح امروز چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ از افتتاح نخستین هتل ۵ ستاره در شهرستان بابلسر با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: هتل ۵ ستاره میزبان نخستین هتل ۵ ستاره مرکز استان مازندران است که شامگاه پنچشنبه ۱۲ تیر، با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به بهره‌برداری می‌رسد.

سیف الله فرزانه از مجموعه تالارها، سالن VIP رستوران یاس، رستوران سلف سرویس، رستوران ایتالیایی، رستوران محلی و کافی شاپ به عنوان دیگر بخش‌های این هتل نام برد و افزود: این هتل در ۱۶ طبقه و ۱۶۲ اتاق مشرف به دریای خزر و قله دماوند بر اساس آخرین متد و تکنیک های مهندسی صنعت هتلداری ایران احداث شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران خاطر نشان کرد: احداث فود کورت، شهربازی سرپوشیده و فروشگاه‌های تجاری از جمله برنامه‌های در دست اقدام هتل ۵ ستاره میزبان است.

او با بیان اینکه احداث هتل ۵ ستاره یکی از مهم‌ترین تاسیسات گردشگری در برنامه‌ریزی جهت ورود گردشگر خارجی است، افزود: شهرستان بابلسر یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ساحلی گردشگرپذیر مازندران است که مورد اقبال گردشگران قرار دارد.

سیف الله فرزانه در خاتمه به سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی این مجموعه اشاره کرد و افزود: این مجموعه در شهرستان بابلسر با ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی آغاز به کار می‌کند.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید