ورود

ثبت نام



زمان برگزاری نمایشگاه گردشگری سال 98 در تهران

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری سال 98 از تاریخ 98/11/23 تا تاریخ 98/11/26 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه صنعت گردشگری و هتل داری و صنایع وابسته، شرکت های هواپیمایی و آژانس های گردشگری و مسافرتی حضور خواهند داشت. امسال نیز همانند سالهای گذشته شاهد حضور شرکت کنندگانی از کشور های همسایه خواهیم بود. مجریان خدمات گردشگری کشورهایی نظیر ترکیه و امارات نیز برای حضور در نمایشگاه گردشگری اعلام آمادگی نموده اند.

نمایشگاه گردشگری 98 می تواند محل مناسبی برای آشنا شدن با همکاران و طرح ها و ایده های نو در زمینه ساخت بستر مناسب برای صنعت گردشگری کشور باشد. بنابراین چنانچه شما هم در صنعت گردشگری فعالیت می نمایید و جز ارائه دهندگان خدمات گردشگری در کشور هستید، در این نمایشگاه حضور داشته باشید.

ساعت بازدید نمایشگاه گردشگری از 8 و نیم صبح الی 16 و نیم بعد از ظهر می باشد؛ البته در ساعات بعد از ظهر احتمال تمدید ساعت کاری نمایشگاه گردشگری در صورت استقبال زیاد می باشد. مبلغ ورودی برای بازدید از نمایشگاه صنعت گردشگری و هتل داری و صنایع وابسته 2 هزار تومان است. بازدید از نمایشگاه گردشگری برای عموم آزاد است.

برای حضور در نمایشگاه گردشگری امسال به عنوان غرفه دار نیز می توانید شرایط رزرو را از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران که شماره آن 21919-021 و آدرس سایت titexgroup.com است، جویا شوید.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید