ورود

ثبت نام



مه‌ گرفتگی در آزادراه زنجان ــ تبریز

محمد محمدی، مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: آزادراه زنجان ــ تبریز مه‌آلود بوده که سبب کاهش دید افقی شده است.

محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر محور زنجان ــ بیجار برفی است که سبب لغزنده شدن سطح جاده شده و لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه محور زنجان ــ طارم و گردنه‌های این محور دارای مه‌گرفتگی است، ابراز کرد: در محور زنجان ــ دندی نیز مه گزارش شده که باعث کاهش دید افقی شده است.

وی وضعیت جوی در آزادراه زنجان ــ تبریز و محور ترانزیت زنجان ــ میانه را مه‌آلود عنوان کرد و گفت: رانندگان برای تردد از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

محمد محمدی با بیان اینکه در سایر محورهای مواصلاتی در حال حاضر بارش‌ها قطع شده است، یادآور شد: طبق پیش‌بینی هواشناسی باید از بعد از ظهر منتظر موج جدید بارش‌ها باشیم که باید رانندگان تمهیدات لازم را بیندیشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: راهداران از آغاز بارش‌ها مشغول نمک‌پاشی و تیغ‌زنی محورهای اصلی هستند و پس از آن نسبت به رسیدگی به وضعیت راه‌های روستایی اقدام می‌کنند.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید