ورود

ثبت نام



کولاک شدید راه 80 روستا را در زنجان مسدود کرد.

تاریخ خبر: دوشنبه 21/بهمن/98

جواد یوسفی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: راه ارتباطی ۸۰ روستای زنجان و ۲ راه فرعی مسدود است.

وی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دو راه فرعی دندی- تخت‌سلیمان و زنجان- تهم-چورزق از روز گذشته (۲۰ بهمن) به علت کولاک شدید مسدود شده و هنوز هم کولاک در این محورها فروکش نکرده است و امکان تردد در آن‌ها وجود ندارد.

جواد یوسفی با اشاره به اینکه تردد در محور زنجان-طارم فقط با زنجیرچرخ انجام می‌شود، تصریح کرد: رانندگان برای تردد در محورهای قیدار-سلطانیه و ابهر-قیدار باید تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان خاطرنشان کرد: هم ‌اکنون بارش برف سطح جاده در آزادراه زنجان-تبریز و محور زنجان-طارم را سفیدپوش کرده و سبب لغزندگی مسیر شده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۸۰ راه روستایی مسدود است که راهداران برای بازگشایی مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی در تلاش هستند.

این مسئول با اشاره به انجام عملیات راهداری از جمله تیغ‌زنی و نمک ‌پاشی راه‌ها بیان کرد: تاکنون برای جلوگیری از لغزندگی جاده‌ها در استان زنجان بیش از ۱۲ هزار تن نمک مصرف شده است.

یوسفی در خاتمه گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی در روزهای آتی نیز شاهد بارش و یخ‌بندان خواهیم بود، بنابراین از هم‌وطنان تقاضا می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید