ورود

ثبت نام



همه چیز درباره سفر به تایلند مخصوص مجردها

تایلند در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. کشور تایلند با شهرهای ساحلی و جزایر زیباش به یکی از مقاصد گردشگری مهم قاره آسیا تبدیل گردیده است. تایلند دارای جاذبه های توریستی و تفریحی زیبا و دیدنی های بسیار متنوعی همراه با فستیوالهای متنوع است. به طور کلی تقریبا برای هر سلیقه ای، مقصدی در کشور تایلند وجود دارد و تقریبا 100% توریست هایی که به این کشور سفر میکنند مجدد برنامه ریزی سفر را به تایلند دارند.حمام آفتاب، غواصی، قایق سواری و ... از جمله تفریحاتی است که در سواحل استوایی تایلند میتوانید انجام دهید.

آب و هوای کشور تایلند بسیار متغیر است. اما با این وجود شما در هر فصلی از سال میتوانید به این کشور زیبا سفر کنید. ماه ماه ژانویه (۱۲ دی - ۱۲ بهمن) بهترین زمان برای سفر به کشور زیبا است. در این ماه احتمال بارندگی کمتر است. آب و هوای خنک‌تر در شمال کشور تایلند باعث می‌شود تا شرایط جوی مناسبی به پدید آید و تمام سواحل جنوبی این کشور نیز، از گرمای آفتاب لذت ببرند.

 

کدام شهرها در تایلند برای مجردها مناسب است؟

اگر قصد سفری خانوادگی به این کشور را دارید پیشنهاد ما به شما شهر بانکوک پایتخت تایلند است. معبد های زیبا، آکواریوم، فروشگاههای بسیار مدرن و مارک و ... مکانهای مناسبی هستند که میتوانید از دیدنشان لذت ببرید. این شهر زیبا دو شهربازی بسیار مدرن و زیبا هم دارد که بازدید از آن خالی از لطف نیست!

چنانچه به همراه دوستان خود و مجردی به کشور تایلند سفر میکنید شهر پاتایا گزینه مناسبی برای مجردها است. این شهر با تفریحات آبی بی نظیرش و گشت های شبانه یکی از زیباترین شهرهای این کشور است. شهر پاتایا حدود 2 ساعت با اتوبوس از بانکوک فاصله دارد. این شهر پاتایا مرکز مبارزات موی تای (بوکس تایلندی) قهرمانی جهان هم است. علاوه بر تماشای موی تای در شهر میتوانید از دیدن شوهای زنده شبانه بسیار مهیج نیز لذت ببرید.

اگر به ورزش بانجی جامپینگ علاقه مند هستید در شهر پاتایا میتوانید یکی از بزرگترین و هیجان انگیز ترین جامپینگ های جهان را تجربه کنید. علاوه بر این شما میتوانید با کرایه موتورسیکلت هایی نظیر هارلی دیویدسون تجربه ی هیجان انگیز دیگری را نیز داشته باشید.

در شهر پاتایا میتوانید با رزرو تورهای یک روزه به گشت و گزار در سواحل شن سفید، بازدید از جزیره مرجانها، بالن سواری، غواصی، شاتر و ... بپردازید. علاوه بر تورهای یکروزه شما میتوانید با قدم زدن شبانه در واکینگ استریت از کلاب های شبانه و رستورانهای بی نظیرش لذت ببرید.

پوکت نیز یکی از مکانهایی است که هم بصورت خانوادگی و هم مجردی میتوانید به آن سفر کنید. چنانچه اهل گردش در طبیعت بکر و ریلکس کردن در ساحل هستید پیشنهاد ما به شما جزیره زیبای پوکت است.

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید